lördag 29 oktober 2011

Skinnpaj och starköl.

På en av min och Emmas turer så såg hon en katt. En lång stund stod Emma och bara tittade, väntande på att kisen skulle röra på sig så hon kunde springa efter den.

Invigning av "skinnpajen". Jag älskar skinnjackor. Detta är nog den 5:e jag har.

Köpte lite frukostbullar i bageriet hemmavid. Det blev en god fruksost.

Höstlöven ligger härligt nu på marken. Det luktar höst och prasslar mysigt i löven när man plöjer genom dom.


På eftermiddagen gick jag till pizzerian och åt. A hade ätit på sitt jobb så jag traskade dit en stund själv.

Först blev det en starköl, Karhu, en väldigt god sort. Sen kom middagen.

2 kommentarer:

  1. Den ölen måste jag prova. Den ser riktigt god ut.

    SvaraRadera
  2. Myran

    Ja den är faktiskt väldigt god. Lätt hänt at tman tar en till och en till och en till...hahaha

    SvaraRadera