tisdag 30 augusti 2011

Ett avsked i natten & näcken i fönstret!!!

I måndags började jag jobba igen efter fem veckors semester, och då skall A ha minst en vecka till....grrrrrr. Denna skulle hon tillbringa i Turkiet, där hon skulle möta upp en kompis från Stockholm.

Så klockan fyra, toktidig morgon, körde jag henne till Malmö Airport f.d. Sturup. Vinkade av henne yrvaken och trött.

Det var tomt i hallen men efter en tid kom folket med sina resväskor.

Jag började jobba vid 16.00 och 22.00  då jag slutade hämtade jag Emma hos den nya hundvakten. Där fanns Emmas kompis Ceasar och dom hade haft väldigt kul.


Denna duva var totalt oskygg då jag fotade den.

Ett konstverk fann jag i ett fönster, men vill någon verkligen ha denna skulptur hemma?


4 kommentarer:

  1. Det är säkert skönt att komma till Turkiet nu, om man gillar värme.

    Den där statyn platsar nog bäst på en allmän plats och inte i en privat trädgård.

    SvaraRadera
  2. Cici

    Ja A har det väldigt skönt nu har jag fått meddelande om. Hon är på väg bli brun som en pepparkaka, men först skall hon genomgå det där röda brännande stadiet..hehe.

    Ja statyn var verkligen udda.

    SvaraRadera
  3. Hu, en så ful gubbe! Hade jag honom hemma hos mig skulle jag nog bo någon annanstans själv ...

    SvaraRadera
  4. Nina/Stjärnkraft

    Ja det var ingen vacker skapelse....hehe

    SvaraRadera