lördag 19 maj 2012

Sjuk humor eller så är jag övertrött!!!!

Antingen har jag sjuk humor eller så är jag just nu övertrött eller båda delarna...haha. Min humor är mångsidig och JA ibland har jag verkligen sjuk humor, men det bjuder jag på. Älskar sidan argalappen.se där folk får lägga ut kul lappar, tagna från verkligheten. Läs och skratta........





Den här lappen skulle man kunna tro kommer från Malmö, men icke......


Denna är extra kul eftersom jag själv är personlig assistent..haha.

Ja jag hade väldigt kul när jag valde ut lappar till min blogg. Kanske galen humor? Men sådan är jag med min humor........

8 kommentarer:

  1. För 20 år sen när jag bodde i en riktig getto-förort till Stockholm, fick man höra både det ena och det andra från de svenska grannarna.
    Paret som bodde under oss påstod att de hörde när vi älskade. Trevligt för dem, men ingen av oss genomförde akten med några höga ljud

    SvaraRadera
    Svar
    1. zoega59

      Haha..man hör det man vill höra.

      Jag hade en gång en jobbarkompis B-M, som tyvärr inte finns i dag, som berättade en kul sak angående en granne.
      Min jobbarkompis hade ett gökur i köket och varje gång göken kom ut så bankade grannen frenetsikt i väggen. B-M började undra om det verkligen var så lyhört i huset som det verkade och kollad upp hur lägenheterna låg i förhållande till varandra. Upptcäkte då att den "bankande" grannens lägenhet var i angränsande hus. Alltså var väggarna ännu tjockare än vanliga innerväggar. B-M tyckte hela historien var märklig.
      B-M gick då in i angränsande huset trapp och upp till lägenheten där "bankande" grannen bodde. Ringde på och dörren öppnades. En väldigt gammal och krokig gumma öppnade dörren och B-M presenterade sig och berättade om hennes ärende. Gumman nickade och menade på att hon verkligen hörde göken. B-M fick komma in på kaffe och sitta där när klockan skulle slå tolv, så fick hon själv höra.
      Prick klockan tolv lyssnade B-M, men inget hördes. Då sa gumman: "Du får ju lägga örat hårt intill väggen!!!!


      Hm, ibland undrar man vad folk håller på med......detta är en helt sann story.

      Radera
  2. Många som har ett rist liv är bra på att dikta osanna skrönor

    Är trött, så vi hörs en annan dag
    mvh

    SvaraRadera
  3. De var himla roliga allihop! Får nästan lust att skriva en sån där liten galen lapp själv till någon så jag är väl galen jag också

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tant Björn

      Det är alltid bästa, om man kan, att säga till personen direkt öga mot öga. Lappar kan bli helt fel budskap. En lapp noncharleras mer än ett ord som sägs öga mot öga. Men vi alla har nog någon gång antingen velat skriva värsta hatlappen eller har gjort det...hehe.

      Radera
  4. Svar
    1. Suzan

      Oj det var längesedan jag fick en av dina kommentarer...hehe. Jo det är alltid kul med sådana lappar....hel galet ju.

      Radera