onsdag 25 juli 2012

Lite ditt och datt har det vatt ! ! ! !

I veckan kände jag för en tur med scootern. Nja, jag kanske överdriver en aning med solbrillorna...det är dock ingen Harley Davidsson, men man kan väl få leka *lite* cool? haha. Arnold Schwarzenegger, gå och göm dig..haha.

Tog ut till något som heter Blå Caféet, som ligger en bra bit utanför Malmö, mot Lomma till.


Tog faktiskt två "cocosbollar".

Sen körde jag in om Kronetorps mölla.

I dag var jag hos mina föräldrar hela dagen. En aning snuvig dålig, men rörde på mig ändå. Pappa och jag drog till Klagshamns hamn, där vi haft vår båt liggandes och där min kusin J nu har sin segelbåt.

Vi parkerade och gick mot bryggorna.

Min kusin J:s segelbåt......liten och nätt...hehe.


Vi drog hem igen och där i trädgården vilade Emma sig på sin filt.


Pappa ville leka lite med henne men hon var så hussefixerad, då jag tog bilden.

Neeej, släpp säger Emma...hahaha

A stod och håvade insekter från poolen. Det samlas en massa på ytan ideligen.

Sen vankades det mat och vi alla åt gott och blev mätta.

A och jag tog en tur ner till småbåtshamnen med Emma, innan vi åkte hem för kvällen.


2 kommentarer:

  1. wow! Som alltid... vilka fina bilder! Ser underbart ut med skärgårdsbilderna och allt :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. shywoman

      Tackar!!! Ja skärgårdsbilderna blev fina.....är nöjd med resten också......blir glad du gillar mina bilder.

      Radera